poniedziałek, 4 maja 2015

Majówka dzień 1 - Pokaz Świateł!




Hejka!
1 maja byłam na pierwszym multimedialnym pokazie fontann na Podzamczu.
Tegoroczny pokaz nazywał się 'Światła Wody' i, po tym, co obiecywał organizator wydarzenia, nastawiłam się, że będzie to coś naprawdę fajnego, lepszego niż rok temu i coś, czego jeszcze nie było. Dlatego strasznie mi zależało, żeby na ten pokaz pójść, i byłam bardzo jego ciekawa. Pokaz całkiem fajny, myślę, że pomimo dość brzydkiej pogody tego dnia warto było się wybrać :) Spodziewałam się czegoś nieco innego, ale nie było źle.
Jednak chyba bardziej podobał mi się ten, który odbył się rok temu. 
Może to tylko moje wrażenie, bo wiem, że wielu osobom bardzo się ten spodobał ;)

A tutaj kilka zdjęć z tego dnia :)



























































A może ktoś z Was również był na tym pokazie? Jak wrażenia? :)
Dziękuje za odwiedzanie mojego bloga i do zobaczenia, mam nadzieję! 


Odwiedź mnie również tutaj:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz