czwartek, 28 maja 2015

LBA (Liebster Blog Award)


Hejka!
Zostałam nominowana do LBA przez tego bloga - klik, za co bardzo dziękuję!
Co to jest LBA? 
'Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 10 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 10 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 10 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.'

Pytania, które dostałam:

1. Dlaczego zdecydowałaś się na założenie bloga?

Zdecydowałam się, ponieważ od długiego czasu myślałam o tym, żeby zacząć prowadzić bloga, chciałam zobaczyć jak to jest oraz sprawdzić siebie, czy dam sobie radę i uwierzyć bardziej we własne możliwości :)

2. Na co zwracasz uwagę przeglądając różne blogi?

Zwracam uwagę na wygląd bloga, tematykę postów i chętnie oglądam zdjęcia znajdujące się w notkach.

3. Ile czasu spędzasz na napisaniu posta?

To zależy, raz mniej raz więcej :) ale takie przygotowanie, czyli zrobienie zdjęć itd., oraz napisanie zajmuję mi przeważnie około 2 godzin.

4. Co robisz w wolnych chwilach?

Spotykam się ze znajomymi, ewentualnie siedzę w domu i odpoczywam, najczęściej wtedy oglądam telewizję lub nadrabiam zaległości na przykład z filmikami na youtube i różne tego typu rzeczy :)

5. Czy spotkałeś się już z krytyką swojego bloga?

Jak do tej pory, jeszcze nie. Chociaż czasami przydałaby się jakaś konstruktywna krytyka - co mogłabym zmienić, poprawić itp.

6. Jakie jest twoje największe marzenie?

Jednym z moich największych marzeń jest chyba to, by mieć cudowne życie otoczone najbliższymi oraz ludźmi, którzy są dla mnie najważniejsi. Przeżyć z nimi wiele cudownych chwil, które zostaną ze mną do końca życia w postaci super wspomnień. Tak, to chyba moje największe marzenie i mam nadzieję, że się spełni :)

7. Co sądzi rodzina, przyjaciele, znajomi o twoim blogu?

Moja rodzina nie wie o tym, że zaczęłam prowadzić bloga. Jest niewiele osób, które wiedzą. Słyszałam od nich same pozytywne opinie i sporo wsparcia :)

8. Jakie masz plany na dalszy rozwój bloga?

Chciałabym pisać posty, które inni z chęcią czytaliby i chętnie wracaliby na mojego bloga. Chciałabym również nie tracić motywacji i nie odpuścić pisania. 

9. Skąd wziąłeś pomysł na nazwę bloga?

Nazwę wymyśliłam, dawno temu, kiedy zakładałam tumblra. Ma ona dla mnie szczególne znaczenie. Przypomina mi, aby podchodzić do wszystkiego, co mnie spotyka w pozytywny sposób oraz starać się we wszystkim szukać plusów. 

10. Skąd bierzesz pomysły na posty?

Pomysły biorę z życia codziennego, szukam inspiracji również na innych blogach. Czasami pomysł na posta może przyjść przez najprostszą rzecz, to zależy :)

Moje nominacje 

1. drvska.blogspot.com 
2. everyonehaveadreammm.blogspot.com 
3. typicalgr.blogspot.com
4. aleksandrapazurkiewicz.blogspot.com
5. alicjajurczak.blogspot.com

Pytanka:

1. Skąd czerpiesz inspiracje na nowe posty?
2. Jakie jest Twoje największe marzenie dotyczące bloga?
3. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
4. Jakie masz pasje poza pisaniem bloga?
5. Jaki jest Twój ulubiony pisarz/pisarka oraz ulubiona książka?
6. Ulubiony serial?
7. Kto wspiera Cię w prowadzeniu bloga?
8. Skąd pomysł na nazwę bloga?
9. Jakie korzyści zauważyłaś w swoim codziennym życiu z prowadzenia bloga?
10. Co sądzą Twoi znajomi o tym, że piszesz bloga?

Niestety tylko 5, a nie 10 blogów, ale te najbardziej mi się spodobały. 
Jeszcze raz bardzo dziękuję za nominację! 

8 komentarzy:

  1. OOOO jak miło, notka pojawi się jakoś do końca tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację :* Jest mi bardzo miło, że podoba Ci się mój blog :) Post pojawi się do końca tego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie też ważny jest bardzo wygląd i tematyka bloga, świetne odpowiedzi ;)
    Obserwuję!
    Pozdrawiam i zapraszam http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :)
    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne odpowiedzi. ♥
    __
    Zapraszam na bloga i zachęcam do obserwacji : ozu-zu.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne odpowiedzi, gratuluję nominacji ;*
    gabissxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje nominacji i świetny blog :) <3
    http://fioletoweee-niebooo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję nominacji :))
    Bardzo fajne odpowiedzi, przemyślane i z sensem :) Podoba mi się :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń