środa, 29 kwietnia 2015

Make Life Perfect

Hejka, dziś trochę inna notka, zapraszam 




Często patrzyłam na życie innych dziewczyn - koleżanek przyjaciółek lub tych całkiem obcych, na ulicy lub zwyczajnie - nawet ze zwykłych zdjęć na instagramie. Patrzyłam i zazdrościłam. Myślałam sobie, że ich życie jest takie super, mnóstwo znajomych, spotkań czy imprez, robią tyle fajnych rzeczy. 
A ja? Kiedy porównywałam życie moje i innych, okazywało się nudnym, wypełnionym rutyną. Szkoła, dom, spotkania z chłopakiem i prawie żadnych spotkań ze znajomymi. Oczywiście cenię sobie wszystkie chwile spędzone z każdym z nich, jednak ze zwyczajnego powodu, jakim był brak czasu, zawsze czegoś mi brakowało.





Ostatnio zaczęłam analizować to, jak to moje życie naprawdę wygląda.
Mimo sytuacji, które nie zawsze są dobre i przyjemne dla nas, które jednak spotykają nas wszystkich, jest wiele tych cudownych chwil. Staram się trochę zmienić moje postrzeganie siebie jak i tego, co mnie spotyka.
I mogę śmiało powiedzieć, że mam świetne życie z wieloma cudownymi ludźmi obok, lepszych nie mogłam sobie chyba wymarzyć 












Przyjaciele, na których zawsze mogę liczyć i, którzy są po prostu najlepsi na świecie!
Spędziłam z nimi wiele cudownych chwil i jestem pewna, że będzie ich jeszcze dużo więcej.
Mam z nimi mnóstwo wspaniałych wspomnień 



 
                                                                             Kraków  








Katowice :)



Jeśli chodzi o inne relacje, jak związek to, mimo momentów, które, jak wszyscy dobrze wiedzą, nie zawsze są idealne i nie zawsze wszystko z tą drugą osobą układa nam się tak, jakbyśmy tego chcieli - wymarzony związek, bez kłótni i sprzeczek. Nie, niestety, ale takie związki nie istnieją. Jeśli dwie osoby kochają się i zależy im na sobie, kłótnie są czymś nieuniknionym. Najlepszą rzeczą w tym wszystkim jest to, że mimo tych wszystkich kłótni i złych momentów, zawsze potrafią do siebie wrócić, nadal mogą na sobie polegać i zawsze sobie ufać.













Teraz, jak już wspominałam, staram się patrzeć na wszystko inaczej, mniej krytycznie i zauważam, że wcale nie jest tak, jak mi się do tej pory wydawało. Wręcz przeciwnie :)






załamana pandzia hahah 



















Cokolwiek by się nie działo warto jest to przezwyciężyć i zwyczajnie cieszyć się życiem. Nie przejmować się tym, co złe dla tych dobrych chwil :)

A jak jest z Wami? Jeśli podobnie, jak ze mną uważam, że naprawdę warto czasem po prostu spędzić trochę czasu samemu, przemyśleć pewne rzeczy, spojrzeć na wszystko inaczej - z innej strony. Może to wiele zmienić, sprawić, że będziemy inaczej przyjmować to, co nas spotyka, o wiele bardziej cieszyć się z codziennych drobiazgów, z jakimi mamy styczność każdego dnia 

I jak notka? Mam nadzieję, że Wam się spodoba i do zobaczenia w następnej!


Zapraszam również tutaj: 
 ask 


  











10 komentarzy:

  1. Interesujący post i śliczne zdj obserwuje i komentuje xd licze na rewanż xd
    deri-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. jeju, słodko razem wyglądacie!! :) życzę szczęścia i wytrwałości :)
    Dominika :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia! Dobrze, że masz takie pozytywne spojrzenie na życie ;)
    Konkursy internetowe

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne zdjęcia! I bardzo mądry post! ;) Ja ostatnio też staram się inaczej podchodzić do życia, bardziej optymistycznie i przede wszystkim energiczniej. Tak jest po prostu łatwiej, a samo życie staje się dużo piękniejsze ;)
    Gorąco zapraszam do siebie na nową notatkę ;)
    http://life-fashion-creation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. o jeny.. miałam identycznie tak samo! :O
    myślę, że to nadchodząca wiosna i lato wypełniły mnie pozytywnym myśleniem :)
    te zdjęcie zachodu nad morzem jest prześliczne! *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. notka jest świetna <3
    pozdrawiam'
    http://typical-writers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia to tylko obraz. Trzeba kogoś bardzo dobrze poznać by móc oceniać jego życie. Pozory bardzo często mylą.

    OdpowiedzUsuń