piątek, 10 kwietnia 2015

Common White Girl Tag

Hejka! Przychodzę dzisiaj do Was z tagiem. Mam nadzieję, że notka się spodoba i zapraszam do czytania!



1. Ulubiony napój z starbucks'a?
Nie chodzę do starbucks'a, ale chętnie bym się wybrała! 

2. Ile czasu zajmuje Ci przygotowanie się rano?
To zależy od dnia. W dni szkolne zajmuje mi to około godzinkę, a w dni wolne to różnie :)

3. Ile selfies robisz dziennie? 
Rzadko robię selfies, szczerze mówiąc wolę robić zdjęcia wszystkiemu i wszystkim, tylko nie sobie :D

4. Ile masz obserwatorów i zdjęć na instagramie? 
Obserwatorów mam 191 na ten moment i 67 zdjęć, przy okazji zapraszam klik

5. Używasz zwrotów "LOL" i "OMG" na głos? 
Zdarza mi się, przeważnie, kiedy się wygłupiam, ale tak, używam 

6. Czy nosisz jedną rzecz po kilka razy?
Jeśli chodzi o to, czy kupuję jakąś rzecz, zakładam raz i wyrzucam, to oczywiście, że nie. Jednak jeśli chodzi o to, czy kilka dni pod rząd potrafię założyć tą samą na przykład bluzkę, to również nie, nie robię tak nigdy.

7. Czy jesteś rasistką? 
Nie jestem

8. Ile masz tweetów? 
Nie mam twittera 

9. Instagram vs Twitter vs Tumblr
Zdecydowanie instagram

10. Jak spędzasz większość swojego czasu? 
W szkole, na nauce lub na spotkaniach z chłopakiem

11. Kto jest twoim ulubionym youtuberem? 
littlemooonster96 i zoella 

12. Jak często malujesz paznokcie? 
Kiedy tylko mam taką potrzebę, ale raczej często 

13. Jesteś zakupoholiczką? 
Może troszeczkę.. :D

14. Ile razy oglądałaś "Wredne Dziewczyny". 
Nie oglądałam :)

15. Czy posiadasz dużo ubrań? 
Dosyć sporo, ale w większości jakoś nie chodzę 

16. Czy robisz zdjęcia jedzenia przed zjedzeniem?
Jeśli mi się podoba to, jak wygląda to tak 

17. Robisz makijaż codziennie?
Jeśli gdzieś wychodzę, tak

18. Jakie są twoje oceny w szkole? 
Średnie, mogłoby być lepiej :D

19. Jak często stylizujesz swoje włosy? 
Raczej nie stylizuję włosów

20. Czy zawsze wyglądasz "wyjściowo"?
Kiedy wychodzę zawsze staram się wyglądać w miarę okej, nie straszyć ludzi :D

I to już wszystkie pytania, jak Wam się podobają notki tego typu? :)
Dziękuje za odwiedzenie bloga i do zobaczenia niedługo!

Jestem tutaj:
ask




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz